Հունգարիան պետք է դիտարկի Եվրամիությունից և ՆԱՏՕ-ից դուրս գալու հեռանկարը՝ Ռուսաստանի հետ առանձին միություն ստեղծելու համար՝ հայտարարել է Լեհաստանի արտաքին գործերի փոխնախարար Թեոֆիլ Բարտոշևսկին։ Դիվանագետը շեշտել է, որ Լեհաստանը, ի տարբերություն Հունգարիայի, «գործ չի անում Ռուսաստանի հետ», և Օրբանի քաղաքականության պատճառով նրա երկիրն արդեն «միջազգային հանրության լուսանցքում է»։               
 

Դրվագներ ՃՈ կյանքից

Դրվագներ ՃՈ կյանքից
01.10.2012 | 16:25

Հարգարժան ՃՈ-ն, այսինքն` ճանապարհային ոստիկանությունը, վերջերս բարեկրթվեց ուղղակի մեր աչքի առաջ։ Իրենք էլ զարմացան։ Մենք` առավել ևս։ «Մենք»-ի մեջ երկու լրիվ տարբեր ժողովրդագրական հատվածներ կան։ Հայ ժողովրդի մեծ մասը ներկայացնում է հեռակա հատվածը, այսինքն` վարորդ չէ և ՃՈ ներկայացուցիչների հետ շփվում է հեռվից։ Փոխարենը, վիրտուալ մակարդակում, հայհոյանք է ուղղում դեպի ՃՈ ոստիկանը, քանզի ամենաարտառոց խախտումները հենց նրանք են թույլ տալիս։ Հավանաբար ապացուցման խնդիր կա։ Այսինքն` ՃՈ-ն իրազեկ է նաև ճանապարհային խախտումների ամենատարբեր դրսևորումներին և կարող է ամենաանկարգ վարորդին էլ վազանցել։ Ինչպես, զորօրինակ, Ինիեստան Ռոնալդուին։ Այս պարագայում վրիպում ենք մենք, փոխանակ ջերմորեն ծափահարենք ՃՈ վիրտուալ խախտումները, մի բան էլ հայհոյում ենք։

Հայ ժողովրդի փոքրամասնությունը ՃՈ-ի հետ հարաբերվում է մերձամարտի շփման գծում։ Սրանք վարորդներն են։ Նրանք երկու խմբի են բաժանվում, ավելի ստույգ` երկու կաստայի, «բարձրավոլտների» կաստա և «բեռնակիրների»։ «Բարձրավոլտների» կաստան ամենևին շարժակազմի մակնիշով չի որոշվում։ Մեր իրականությունը հնարավորություն է ընձեռում մեկ գիշերվա և երկու ցերեկվա մեջ հարստանալու և «Մոսկվիչը» փոխարինելու «Բենթլիով»։ Բայց սա այլ խոսակցության թեմա է, շեղվենք «պեչենու բաղերում» թրև գալու հաճելի, սակայն անպտուղ ճանապարհից։ Այսպիսով, բարձրավոլտին ոստիկանը զանազանում է պետհամարանիշով, սրանք ՃՈ տեսուչի հետ շփվում են հպանցիկ, առանց լքելու մեքենան։ ՃՈ տեսուչը երանավետ ժպտում է, բարձրավոլտը` քմծիծաղում։ Տրամագծորեն այլ է պատկերը բեռնակրի և ՃՈ-ի հանդիպման ժամանակ։ Բեռնակիրը շարունակում է ճանապարհը գունաթափված, նրա հայացքում գերակշռում է տագնապն ապագայի հանդեպ։ Նրան ճանապարհող ոստիկանը քմծիծաղում է, ինչպես քմծիծաղում է պատգամավորը, երբ հիշեցնում են նախընտրական խոստումների մասին։
Բայց ինչո՞ւ են ՃՈ տեսուչները խուսափում մայրաքաղաքի էլիտար կենտրոնից, ուր ներկա տնտեսաքաղաքական վերնակույտի, հատկապես վերնակույտային անդամների զավակներն օրնիբուն «բռնոցի-պպզոցի» են խաղում իրենց էլիտար մեքենաներով։ Ընդ որում, երբ նրանց խաղն ավարտվում է, մի ՃՈ-ական է ի հայտ գալիս և սկսում գլխիվայր չափել անցորդներին։ Սա` իր հերթին։
Եվս մի նշանակալից խնդիր, որին որևէ նշանակություն այդպես էլ չի տրվում։ Երևանում երթևեկող բեռնատարները մայրաքաղաքը հերկում են` ծայրեծայր ծխի և մրի հրաբուխներ ժայթքելով։ Եթե Մալաթիայի շուկայից ծխամրային ահաբեկիչ է բարձրանում դեպի Սադախլոյի սահմանը, ապա շրջակա բնաշխարհն ու մարդիկ, բնականաբար, դառնում են նրա զոհը։ Դիցուք, կանգառում տրոլեյբուսի ես սպասում (վերնակույտի զավակները թող չզարմանան, կա՛ նման տրանսպորտային փոխադրամիջոց) և ծխամրի քուլաների հետագծով կարող ես անսխալ որոշել, թե քաղաքի ո՞ր հատվածից դեպի ո՞ւր է ճանապարհ բռնել «ահաբեկիչը»։ Ընդ որում, հաճախ նրանք ծխախեղդ են անում և մրապատում իր հերթական «զոհին» կալանած ավտոտեսուչին։ ՃՈ պատվիրակը թեկուզ շնչահեղձ, տոկունության դաս է տալիս շրջապատին, զգաստ սպասելով մինչև մթնոլորտը զուլալվի։ Նկատել եմ, երբեմն կարգազանց վարորդները (անշուշտ, «բեռնակիրների» կաստայից) պահն օգտագործում են լավագույնս և «ճղում են արանքը», այսինքն, անհետանում են։
Այսպիսով, ինչո՞ւ ՃՈ-ն չի տուգանում մրի ու ծխի հրաբուխներ արձակող վարորդներին։ Գուցե մուրն ու ծուխը յուրովի օգտակա՞ր են քաղաքացիների առողջության համար։ Ասենք, մուրն անփոխարինելի միջոց է թութքը բուժելու, փնտրված բալասան` կանխարգելելու փորկապը։ Գուցե։ Բայց պատասխանը, իհարկե, պիտի ՃՈ-ից ստանանք։


Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4017

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ